неделя, 20 април 2008 г.

Чай Lipton Morocco

Преди седмица си купих този чай. Като почитател на класическите чайове Twinings, бях малко предубеденa за Lipton. Но след първата чаша смея да твърдя, че Lipton Morocco влезе в моя топ 10 за любими чайове.



Lipton Morocco е от новата серия на Lipton, която е с пирамидални торбички.

Това е чай с мента, канела, цикория, плод шипка, женско биле и портокалови кори. Изключително приятен със силен аромат. Много добре се съчетава с бисквити с канела и кафява захар. Мисля че е перфектен за студените зимни вечери.

Горещо го препоръчвам на хората, обичащи чай с мента(и канела), но в момента търсят нещо по различно.

4 коментара:

  1. На мен ми се струва интересно въпреки че аз предпочитам сам да си приготвям чая. Мисля че ще си купя въпросния чай, ще видя какво съдържа горе долу(като количества) и ако ми хареса и на вкус ще си го приготвям. Мерси за предложението

    ОтговорИзтриване
  2. a kade ste preporachash da si kupia chaicheta Lipton v Sofia? V Greece sam vijdala, ce tazi marka e razpostranena.

    ОтговорИзтриване
  3. И аз търся точно този чай в София и не го намирам :(. Купувах го от Гърция. Но ако намеря веднага ще пиша

    ОтговорИзтриване
  4. tozi,4ai ve4e go ima vav po4ti vsi4ki hranitelni magazini

    ОтговорИзтриване