петък, 23 май 2008 г.

о. Ангистри

Остров Ангистри (Агистри) е от групата на Сароническите острови. Намира се на час и половина път от пристанище Пиреа (Атина). Цената на билета е около 9евро в едната посока. Ето сайт за билети: http://www.hellenicseaways.gr/index.asp?a_id=219. Агистри е малък остров, oбиколката му е едва 11 км. на мен лично много ми хареса. Остров Агистри както и всички острови от тази група са идеални за уикенд. За повечко време на мен лично биха ми били скучни ;), освен ако не търсите пълно спокойствие.
На острова има хубави плажове с хубав пясък. Има и хубави заведения. Ето цена за обяд за 4 човека 80 евро, който включваше: голяма риба печена на грил с гарнитура задушени зеленчуци, 3 бири Mythos, 2 узута, 1 порция (голяма) калмари и октопод на грил, 2 гръцки салати, спагети с морски дарове. Разбира се и има безплатен хляб, който беше много вкусен.
Мисля че може и по-евтини заведения да се намерят на острова. В Атина около акропола цената е същата. Иначе на едно заведения бяхме седнали и там беше доста по-евтино от Атина. Например: 1 фанта, 3 бири, 2 кафета и естествено безплатна вода - общо 8 евро. За сравнение в Атина само бирата е 4 евро. Странно ми се видя, че датата беше 17 Май, температурата беше около 27 градуса, водата също не беше студена и въпреки това плажовете бяха почти празни. Ето и малко снимки.

Няма коментари:

Публикуване на коментар