сряда, 4 юни 2008 г.

Лондон (Част 1)

Лондон... никога не съм имала особено желание да посетя Лондон. Годеникът ми беше ходил веднъж и се беше влюбил в този град. Постоянно ми говореше че е много хубаво там и че и аз трябва да ида да го видя. Речено сторено на 9 май летяхме за Лондон от Атина. За мен това беше 1вото летене със самолет. Бях много притеснена... Качихме се на самолета и а да излетим, но не излитаме. След 15 мин пилота ни каза че има проблем с левия двигател и ще изчакаме да го оправят...ужас направо пребледнях, а годеника ми се смее. Такаааа чакаме си ние да ни оправят двигателя на самолета и по едно време една жена вика на стюарда че някой се опитва да влезе в самолета (по-скоро в машинното му отделение или там както се казва). Казах си че ако още нещо стане и аз слизам от самолета. Оказа се че това е техника. Както и да е оправиха двигателя изтестваха го и ние литнахме. За мое щастие бях до прозореца а времето много слънчево и гледката беше страхотна. Особено на излитане когато се видяха много от гръцките острови. После планини отрупани с сняг, езера... наистина беше впечатляващо. Когато наближихме Великобритания ми направи впечатление зеленината... навсякъде беше зелено...
Кацнахме на летище Gatewick и оттам с влак отидохме до спирка Виктория. Билета на влака (Express) беше 56 паунда (за 4 човека двупосочен билет). Незнаехме, че има такъв билет. Жената на касата сама ни предложи. Колко мило от нейна страна. От Виктория си хванахме метро до Marble arch, където беше и хотела ни.
Хотелът! От сайта изглеждаше доста добре, а като отидохме ужас, стаята ни в мазата (едно ниво под партера), за бяната да не говорим. Имаше и електрическа кана, но тя беше пълна с ... блатясала вода.

Стига за хотела, все пак сме само за 2 вечери. Тръгнахме из Лондон. Минахме покрай Пикадили, Сохо, Китайския квартал - много са интересни и което най-много ми направи впечатление как хората стоят прави пред заведението и си пийват бира, явно след работа, тъй като бяха облечени с костюми. Там видяхме табели като тази: Първата е от Сохо. Останалите са някъде из Лондон.

Отидохме до Темза оттам до новото сити (Canary Wharf). Страхотно е много ми хареса, Контраста с останалата част на Лондон е впечатляващ. Тук гледката е същата както на Пикадили. Хора събрани на групички си пийват на крак пред заведенията. Това беше вечер, през деня незнам дали ще е така :).
Всичко в новото сити е лъскаво и космополитно.

Парковете в Лондон
Парковете в Лондон са великолепни. Много чисти, пълни с животинки като: гъски, лебеди, катерици. Хора седнали по тревата колкото искаш. Езерца също. Кошчета за кучешки отпадъци имаше доста - явно хората ги ползват! Ние се разходихме из Hyde Park, Regents Park, St. James Park. Най-много ми хареса Regents Park. Ето малко снимки от Hyde Park:

Няма коментари:

Публикуване на коментар